Burak Yılmaz oturduğu yerden servet kazanıyor
Trabzonspor'un en fazla kazanan futbolcusu olan Burak Yılmaz, Bordo-Mavili kulübü 870 bin Euro'luk alacakları nedeniyle TFF'ye şikayet etmiş ve büyük tepki çekmişti.
Ancak, Burak Yılmaz bu primi oynadığı için almıyor. Anlaşmaya göre Trabzonspor her puan kazandığında Burak 10 bin Euro kazanıyor.
