Süper Lig'in en değerlisi belli oldu
Spor Toto Süper Lig'deki 18 takım içerisinde 96 milyon 650 bin Euro ile Galatasaray ligin en değerli takımı olarak yer alıyor.
Spor Toto Süper Lig'de 9 Haziran'da başlayan yaz transfer dönemi 31 Temmuz'da sona erdi. Takımlar gerekli gördüğü mevkilere takviyelerini yaptı. Bazı kulüpler UEFA'nın Finansal Fair-Play kuralları ile boğuşurken bazıları da transferde bonkör davrandı. Yeni sezonda en çok transferi 15 oyuncu ile Erzurumspor yaparken, en az takviyeyi ise 4 futbolcuyla Medipol Başkaşehir gerçekleştirdi.
Spor Toto Süper Lig'deki 18 takımının kadrolarının değerleri şöyle:
