Mustafa Cengiz'den çok sert açıklama!
Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, olağanüstü genel kurul sonrası çok sert açıklamalarda bulundu.
Cengiz'in açıklamaları şu şekilde;
"Rakibe saygı, kendine saygı dedik. Ne yazık ki bu yaklaşımımız zayıflık, basiretsizlik ve acizlik gibi algılandığını gördük. Bu samimi yaklaşımımız, maalesef spor camiasında hak ettiği karşılığı görmedi."
