Mustafa Cengiz açıklamarda bulundu!
Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, divan kurulu toplantısında açıklamalar yapıyor! Cengiz'in açıklamalarından satır başları ise şu şekilde;
Galatasaray Adası'yla ilgili davanın devam etmekte olduğunu kaydeden Cengiz, "İstinafa gidilmedi. Mahkemeye gitmeden bu konuyu halletsek iyiydi. Ada ile ilgili hiçbir zaman Bizans oyunumuz olmadı. Geçmişte nasıl belge istenmişse biz onu istedik. 24 Ocak'ta göreve geldik o aralıktan günümüze döviz kuru inanılmaz yükseldi."
"Duygun Yarsuvat, 'Gayri yatırım ortaklığı kuruluyor' dedi. Böyle bir şey yok. Ben yalan söylersem önce çalışma arkadaşlarımın sonra da sizin bana saygınız olmaz. Asla yalan söylemem" ifadelerini kullandı.
