Manuel Fernandes Galatasaray maçını değerlendirdi
Lokomotiv Moskova formasını terleten eski Beşiktaşlı Manuel Fernandes, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde salı günü oynayacakları Galatasaray maçına dair değerlendirmelerde bulundu.
İstanbul'da oynamanın zorluğuna dikkat çeken Fernandes, takım olarak iyi bir performans göstermek istediklerine değindi.
Dinamo Moskova ile oynadıkları derbi sonrası açıklamalarda bulunan Fernandes'in konuşmasının tam metni ise şu şekilde;
