G.Saray'da gelenler-gidenler
Transferin son gününde Felipe Melo ve Alex Telles'i (kiralık) İnter'e gönderen Galatasaray, yaz transfer dönemini uzun süre sonra kar ile kapattı.
Geçen sezon kadrosunda 40'ın üzerinde oyuncu bulunduran sarı-kırmızılılar, birçok oyuncusuna hiç oynatmadan astronomik maaşlar ödemişti.
Bütçe dengesi bozulan ve UEFA'nın Finansal Fair Play takibine giren kulüp, bu kez yoğurdu üfleyerek yedi.
