Gomis'ten transfer açıklaması
Gomis: "Teklifler alıyorum ancak önce yönetimle konuşacağım. Galatasaray'da çok güzel bir yıl geçirdim" dedi
Türkiye'yi ve Galatasaray'ı da öven Gomis, "Türkiye'ye son yıllarda çok önemli futbolcular geliyor. Galatasaray da Avrupa'nın üst düzey takımlarıyla kıyaslanabilecek bir kulüp" dedi.
Gomis'in Fransa Milli Takımı ve Galatasaray hakkında yaptığı açıklamaların tamamı şu şekilde;
Bu yaz Galatasaray'da kalacağından emin misin?
"Galatasaray'da çok mutluyum, hem bireysel olarak hem takım olarak mükemmel bir sezon geçirdik. Her güzel şeyin bir sonu vardır ama umarım bu son mümkün olduğunca geç gelir.
