Galatasaray cephesinden Fenerbahçe yorumu! Önümüzdeki hafta...
Andone: İlk maçıma çıktığım için çok mutluyum. Sonuç için mutlu değilim. En iyi maçlarımdan biri olduğu söylenemez ama elimden geleni yaptım. Koştum, takıma maksimumu vermek için çalıştım. Ne yazık ki berabere kaldık.
Pozisyonları bulduğunuzda değerlendirmelisiniz. İkinciyi atsaydık oyunun kaderi değişecekti. Dünyanın sonu değil. Pozitif olmak lazım. İleriye bakarak hazırlanmalıyız.
Nzonzi: Söyleyecek fazla bir şey yok. Buradan 1 puanla ayrılmak yazık oldu. Sadece bunu söyleyebilirim.
