Derbi sonrası Rıdvan Dilmen'den Galatasaray taraftarına... "Jübile yapmışlar"
"Bu kadar kötü bir futbol beklemiyordum. Kimse de beklemiyordu. Maçı izlemeyenler için şunu söyleyeyim: Hayatlarından 2 saat kazandılar. Trafik bile daha güzeldir."
"Cüneyt Çakır çok mutlu. Temiz, 0-0. Bir de penaltı pozisyonunu günlerce konuşacakken Babel'in eli yetişti. O yüzden ben de penaltıydı, değildi diye tartışmam."
"Sakin, sükunet içerisinde. 3 sarı kartla bitti. Bir tane Galatasaraylı oyuncunun hatasıyla Fenerbahçe'nin son saniyelerde Kruse ile girdiği pozisyon var."
