"Oyum Aziz Yıldırım'a"
Sabah Gazetesi yazarı Hıncal Uluç, Fenerbahçe'de 3 Haziran'da yapılacak başkanlık seçiminde Aziz Yıldırım'ı desteklediğini açıkladı.
Galatasaray taraftarı olarak görüşlerini açıklayan Uluç, köşesinde şunları yazdı;
"Yanlış anlamayın, bir gazeteci değil, bir Galatasaraylı olarak oyum Aziz'e.. Kongreye sızabilsem sandığa onun adını atardım, yeminle.
Niye?.
Galatasaray camiasının en sevdiği Fener başkanı da ondan..
Seçildiği zaman 2 yıldızımız vardı. Şimdi 4.. "Beş"ten de bir tırmık" aldık.
Tarihin en çok Galatasaray Şampiyonluğu gören Başkana oy vermem de ne yaparım?.
Her konuşmasını dinledikçe, daha da Azizci oluyorum.
