Hasan Şaş: "Provoke ettiler"
Türk Telekom Stadı'nda 2-2 sona eren Galatasaray-Fenerbahçe derbisine maç sonunda yaşanan olaylar damga vurmuştu.
Olayların içinde yer alan isimlerden biri de G.Saray'da Fatih Terim'in yardımcı antrenörü olan Hasan Şaş'tı... İşte Şaş'ın olaylar sonrasında yaptığı o açıklamalar:
"Evet, hatalıyım. Ama tek suçlu ben miyim? Belhanda'ya o tokatı ben mi attım? Bu olayların başlangıcına neden olan Fenerbahçeli oyuncuları da kimse unutturmaya kalkmasın. Üstümüze düşeni alıyoruz, onlar ise yanlışlarını da üzerimize yıkıp, alakaları yokmuş gibi davranıyorlar.
