Fenerbahçeli futbolcular taraftardan özür diledi!
Sezon başından bu yana takımlarına büyük destek veren Fenerbahçe taraftarları Çaykur Rizespor deplasmanında da kendilerine ayrılan bölümü hınca hınç doldurdu.
Sarı-lacivertli formalarla maça gelen taraftarlar, alınan kötü sonuçlara rağmen takımlarını bu zor karşılaşmada da yalnız bırakmadı ama 3-0'lık ağır yenilgi sonrası büyük hüsrana uğradı.
Taraftarlar maç öncesi futbolculara destek vermişti fakat yenilen goller ve sergilenen kötü performans sonrası sert tepki göstermeye başladı.
