Geçtiğimiz sezon kabus gibi bir sezon geçiren Fenerbahçe, yeni sezona silbaştan bir kadro ile merhaba dedi. Sarı-lacivertli kurmaylar transfer döneminde adeta fırtına gibi eserek birçok yıldıza imza attırdı. Fenerbahçe yönetimi 100 milyonluk dev bir kazanç sağladı. İşte sarı-lacivertlilerin transfer başarısı... Fenerbahçe haberleri...
Giriş Tarihi: 03.09.2019 22:42
Fenerbahçe'den 100 milyonluk hamle!
VEDAT MURİÇ 2 milyon euro
RAMI 2 milyon euro
MEVLÜT ERDİNÇ 1.2 milyon euro
GUSTAVO 2.7 milyon euro
Toplam 15 milyon euro civarı bir maaş rahatlaması yaşayan sarı-lacivertliler Alper Potuk'un da mevcut sözleşmesinde yüzde 40'lık bir indirime gitmesi ile daha da rahatladı.