Aykut Kocaman: "Fenerbahçe'nin askeriyim"
Fenerbahçe'de teknik direktör Aykut Kocaman istifa dilekçesini hazırladı. Tecrübeli çalıştırıcı ıslak imzalı dilekçeyi yarın yönetime sunacak.
Yeni seçilecek başkanın önünü açmak için 1 yıl daha kontratı olmasına rağmen görevini bırakacak olan Kocaman'ın yakın çevresine, "İster istifamı kabul edip işleme koyarlar, isterlerse yırtıp atarlar. Her karara saygılıyım. Aziz başkan mı olur, Ali Bey mi olur bilemem ama yeni başkanın tasarrufu hangi yönde olursa ona göre hareket edeceğim" dediği öğrenildi.
HEP ELİMİ TAŞIN ALTINA SOKTUM
Tazminat talep etmeyecek olan Kocaman'ın düşünceleri şöyle: "Ben Fenerbahçe'nin evladıyım. Bu kulüpte buralara gelip de pazarlık yapmak olmaz. Gelecek yönetim çalışmayı arzu ederse, zaten Fenerbahçe'nin askeriyim.
