Karius'tan Sergio Ramos'a flaş sözler!
Beşiktaş'ın yıldız kalecisi Loris Kairus, Bild'e yaptığı açıklamalarda Sergio Ramos'tan da bahsetti.
Bild' e verdiği röportajda Liverpool'un UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde Real Madrid'e 3-1 yenildiği ve yediği hatalı gollerle akılda kalan maça değinen Loris Karius, "Talihsiz biten, çok iyi bir sezondu" yorumunda bulundu.
Yaşananları unutmak gerektiğini ifade eden Karius, "Toparlanmam ve kendimi gömerek sadece geçmişle ilgilenmemem gerektiğini biliyordum. Takım olarak finale kadar gelmek çok iyi bir performanstı. Şampiyonlar Ligi finalinde oynadığını söyleyebilen çok fazla Alman kaleci yok" diye konuştu.
