Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'dan yeniden adaylık sinyali
Beşiktaş'ta Başkan Fikret Orman'ın istifa kararı almasının ardından yönetim kurulu dün sabah toplandı.
Toplantıdan olağanüstü seçimli genel kurul kararı çıktı. Seçim 13 Ekim'de olacak. Çoğunluk sağlanmadığı takdirde, çoğunluğa bakılmaksızın 20 Ekim'de gerçekleşecek.
Toplantıya girmeden önce kendisini karşılayan taraftarlarla konuşan Fikret Orman "Bize hırsız dediler. Hem de bu kadar emek döktükten sonra.
