G.Saray'ın hiçbir planı yok

Sarı-kırmızılıların B planını geçtim hiçbir oyun planı yok. Takım kadro olarak güçlenmek yerine daha da zayıfladı. Oyuncular Fenerbahçe maçını kurtuluş maçı olarak gördü. Fenerbahçe maçı camiayı ve taraftarı sevindirdi ama sezonun büyük bir bölümünü kaybettirdi

RIDVAN DİLMEN Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 27 Ekim 2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 27 Ekim 2014 02:06
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet