F.Bahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Tolunay Kafkas ile birlikte yaptığı basın toplantısında sitemini dile getirdi. U19 Milli Takımı'ndaki Salih'e izin verilmemesi konusu sorulan Kocaman şöyle konuştu: "Salih'in milli takımdan affını istedik ama kabul görmedi. Kamuoyunun takdirine bırakıyorum. Türkiye kupası finali oynayacağız ve bu kupa en önemli iki kupadan biri. Burada oyuncumuzu oynatmayı isterdik ama başaramadık. Talepler ihtiyaçlardan kaynaklanır. Bunlar genç oyuncular, U19 milli Takımı'nda oynayabilecek çapta çok yetenekli oyuncular var. İllaki ısrar etmek mi gerekiyor? İsteğin kabul görmesi daha mantıklı."
İKİ TARAF DA ZORLAYACAK
Kocaman final maçı ile ilgili ifadelerine ise "Bir futbolsever olarak finale kadar gelen her iki takımı da kutlamak boynumun borcu" diyerek başladı ve şöyle devam etti: "Tolunay Kafkas hocamı da kutluyorum ve başarılar diliyorum. İki takım da yıllardır büyük bir rekabet içinde. Yarın (bugün) da bunu, kendi meşru alanımız içinde sonuna kadar zorlayacağız. Trabzonspor da zorlayacaktır. Bunun sonucunda da ortaya zevkli, çekişmeli ve izleyenlere zevk veren bir karşılaşma çıkacaktır. Son haftalarda Türk futbolunda yaşanan anlamsız gerginliğin ve şiddetin ötesinde, sağduyunun hakim olduğu bir maç olması en büyük temennim."
