TFF 1.Lig Haberleri Giriş Tarihi: 25 Ağustos 2010 00:00 Güncelleme Tarihi: 25 Ağustos 2010 11:42
Adanaspor'un yöneticileri, teknik heyet ve futbolcular, Mersin maçında çıkan olayları protesto etmek amacıyla yürüyüş düzenledi. Başkan Bayram Akgül ve teknik direktör Kemal Kılıç Atatürk Anıtı'na çelenk koydu. Akgül, "Tüm holiganları kınıyoruz" dedi. Kılıç ise kendi taraftarlarının içinde İrlandalılar bulunduğunu dile getirdi.