Şimdi oldu hocam
Fatih hocayı son basın toplantısında zevkle izledim. Son derece akılcı, olumlu ve mesuliyetlerini bilen kişi gibiydi. Şunu kesin olarak bilelim ki Ermenistan maçı tarihte oynadığımız tüm milli maçların en önemlisi ve en zoru. Bu maç için herkesin son derece dikkatli olması ve ona göre konuşup ona göre yazması gerekir. Terim'in dediği gibi, bu bir milli maçtır asla siyasetle karıştırılmaması gerekir. Terim'in son konuşması bir milli takım teknik direktörüne yakışacak en güzel modeldir. Kimseye çatmadan, basını aşağılamadan. Demek ki sayın Terim, böyle de konuşa biliyormuş. İnşallah bundan sonra da arkası gelir.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
