İsmet Tongo

İsmet Tongo

22 Ağustos 2008

Japon asıllı Türk

"Evlatlarımız" diye diye devşirme sporcuların aldığı madalyalara iyiden iyiye sahip çıkmaya başladık. Bakıyorum kendi öz evlatlarını bırakıp onların peşinde koşanlar o kadar bunu benimsediler ki onlara diyecek söz bulamıyorum. Türk asıllı vatandaşlarımız olabilirler, buraya göçmen de gelebilirler ama hepsi birer servet alıp, spor arenasında boy gösteriyorlar. Sonra da ellerinde bayraklar kimi öpüyor, kimi şeref turu atıyor... Devlet ne yapıyor? Madalya alanları kutlama telaşında. Kimse 'Kardeşim sen niye tesis yapmadın, eğitip yetiştirmedin. Bizi bir madalyaya muhtaç ettin' diye sormuyor. Kızım Yasemin'e sordum "Sen nerelisin" diye "Japon asıllı Türk vatandaşıyım" dedi. Güldük ama gülmeyelim. Gelişmeler acı ve üzücü... Elbette, Türk asıllı vatandaşımız olabilerler, saygı duyarım ama artık Türk asıllı olanların da kürsüde boy göstermesinin de zamanı gelmedi mi? Şimdi yapılacak tek şey Türkiye Cumhuriyeti'nin arazisi üzerinde mantar gibi Türk sporcusu yetiştirmek olmalıdır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor