Alnından öperim...
Seyirciyi sakinleştirmek için kendini olayların içine atan Ali Koç'u ayrı bir yere koymak gerekiyor herhalde... Ali Koç hariç. Ali Koç'ta olağanüstü bir gelişme ve değişim var. Göreve başladığı ilk birkaç hafta tam öteki tetikçilerin görünümündeydi ama nasıl yaptıysa, kendine geldi. Şu anda Türkiye'de, Galatasaray, Beşiktaş, bütün kulüpler dahil herkese örnek gösterilebilecek bir yönetici. Öyle muhteşemdi. Hem maçı seyreden yönetici olarak hem de maçın ardından. Olağanüstüydü. Alnından öperin.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
