Bismillah demeden
Uzun yıllar üzerinde ölü toprağı olan Trabzonspor, Sadri Şener ve çoğunu yakından tanıdığım yöneticilerle yeniden ayağa kalkma çabasında. Gökhan Ünal, İstanbul pençesinden kurtarıldı. Konuşmak erken ama bir öncekine oranla daha iyi transferler yapıldı. Geçen sezon takıma ve de Ersun Yanal'ın kafa şablonuna uymayanlar yollandı. Her tarafta bir hareket var. Bu taraftarlara da yansıdı. Onlar da geçmişten, özellikle bu sezon başındaki Sivas maçından iyi bir ders çıkararak kolları sıvadılar. Kombine satışları yapılan mükemmel transferlerle rekora gidiyor.
Ceza kararı çok saçma oldu
Trabzonspor, sezonun ilk maçını seyircisiz oynayacak. Daha "Bismillah" demeden, bu ceza ne? Avni Aker Stadı'nda "küfür" olmuş. Hangi sahada küfür olmuyor. En baba stadda bile ana-avrat küfürü gırla. Küfürü onaylamamız olası değil. Türk futboluna her zaman gerekli ve de tekeli yine kıracak Trabzonspor'un lig başlamadan önüne çekilen bu duvar ne? Önce elinizi vicdanınıza koyacaksınız ve öyle Avni Aker Stadı'nı takımını özlemle bekleyeceklere kapatacaksınız. Yine elinizi vicdanınıza koyacaksınız, ayrım yapmadan herkese aynı tarifeyi uygulayacaksınız. Hasan Doğan Federasyonu, önemli adımlar attı. Bu yadsınamaz. Sivasspor maçı için alınan tavır nasıl yanlışsa, bu ceza da komik. Her zaman Karadeniz'de bir fırtına gerekli. Bunu kimse sindirmeye kalkmasın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
