Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

24 Haziran 2009

Lincoln'ün krallığı

Lincoln, GSMobile tanıtımında "Brezilya ile sık sık konuşmak için ben de bir tane istiyorum'' demiş ve Cem Davran'ın, ''Bir hat verelim de sık sık Brezilya'ya gitmek zorunda kalmasın çocuk'' esprisine maruz kalmıştı. Devre arası kampından yine geç dönmüştü Lincoln ve Cem Davran, esprisinin sadece lafın gelişi olmadığını, "Sıkı Galatasaraylıyım ve çok doluyum. Daha fazla konuşturmayın" diye izah etmişti. Tanıtım sonrası Haldun Üstünel'le konuşurken, "Haldun Bey, Cem Davran'ın esprisini nasıl buldunuz?" diye sorduğumda, "Süperdi. İyi hatırlattın, gidip tebrik edeyim" diyerek Davran'ın yanına gitmişti. Galatasaray taraftarı Cem Davran kadar Galatasaray yöneticisi Haldun Üstünel'in canına tak etmişti Lincoln'ün "Küçük dünyaları ben yarattım" halleri. Hâlâ da insanları sinir ediyor. Profesyonelliği hiçe sayması, yönetimi ve hocaları takmaması, hiçbir şeyi umursamaması insanları sinir ediyor. Yine ortada yok. Hazret, artık geç geleceğini bile bildirmeye gerek görmüyor. "Kes cezayı, neyse öderiz, fazla konuşma" tavrında. Ödeyeceği para, Galatasaray'ın ona fazla fazla verdiği tomarların faizinin faizi bile değil oysa. Galatasaray'ın hatası sanırım ona böylesine yüksek para ödemesi ve böylesine avantajlı bir sözleşme yapması. Adam kendini gerçekten kral sanıyor. Galatasaray'ı da krallığı... Oysa o dönemlerde yaşasa, mesela Osmanlı takımlarından birine transfer olup da böyle davransa durumu vahim olurdu. Ne derler eskiler; Nush (nasihat) ile uslanmayanı etmeli tekdir (azarlama, paylama), tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir (sopayla dövmek)...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor