Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

13 Mayıs 2009

Real Madrid sanıyor

Gerets ve Skibbe gibi "Önce hücum" diyen hocalardan sonra Bülent Korkmaz'ın "Önce gol yemeyelim" anlayışı tepki çekiyor. Oysa Lucescu, Lippi, Hiddink dahil birçok hocanın başarısının ardında da bu felsefe vardır. Bülent hocanın anlayışını ilk günden tu-kaka ilan etmek biraz da önyargı içeriyor. Yöneticiler her ne kadar "Seneye de Bülent hoca" dese de görünen o ki, ona gelecek yıl şans vermeyecekler. Schuster adı dolaşıyor. Alman hoca kendine piyasa yapmak için uydurmadıysa şayet, Galatasaraylı yöneticilerle görüşmüş ve prensipte anlaşmış. İlginç olansa Schuster'in başarı formülü. Alman çalıştırıcı, "Gördüğüm kadarıyla Galatasaray'ın gol sorunu var. Nistelrooy alınırsa Galatasaray'da başarılı olabilirim" demiş. İyi güzel de hocam, Nistelrooy geldikten sonra başarı senle de gelir, Bülent Korkmaz'la da. Galatasaray'ı Real Madrid sanan bir hocayla gelecek yıl da zor geçer, şimdiden söyleyelim de...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor