Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

13 Mayıs 2009

Penaltı sahterkarlığı

Galatasaray Hagi'den bu yana duran topları kullanamaz oldu. Lincoln geldiğinde pek çok kişi, modern futbolunun en önemli avantajlarından biri olan duran toptan gol atma kazanımının elde edileceğini düşünmüştü ama Lincoln herkesi yanılttı. İki sezonda attığı frikik golü ya birdir ya da iki. Penaltı filan hak getire. Kornerleri bile heba edip duruyor. Birçok kişi tribünden, korner noktasına Lincoln gitmesin diye dua ediyor. Galatasaray tarihinin en pahalı yatırımlarından biri, bir de sahtekarlığa başvurunca işin tadı kaçıyor. Kayseri'de oynanan Ankaragücü maçında yaptığı hareket belki Galatasaray'a penaltı getirdi ama ahlaki olarak da bir o kadar götürdü bence. Sanırım Lincoln'e birilerinin, "Futbolcu olamadın bari adam ol" demesi gerekiyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor