Cengiz Tokgöz

Cengiz Tokgöz

31 Ağustos 2009

Bu hengamede iyidir

Ligde ve Avrupa'daki moral bozucu sonuçlardan sonra Trabzonspor, Avni Aker Stadı'nda Bursaspor gibi kendisini zorlayacağı önceden kabullenilen rakipten zor da olsa 1 puan kaptı. Trabzonspor'daki kadro değişikliği yorgun takıma bir yarar sağlamamış göründü. İki takım da ürkek ve kör dövüşü şeklinde mücadele etti. Ancak, Bordo-mavili takımın kendi sahasında tek forvetle oynaması, teknik heyetin büyük hatası. Hugo Bross'un, oyunun ilk yarısında rakibi zorlayan, savunmanın arkasına pozisyon hazırlayıcı paslar atan Barış Memiş'i sahadan alması affedilir gibi değil. Bordo-mavili takımda savunma aksadı ancak, beraberliğe gelmiş görünen Bursaspor bundan yararlanamadı. Colman'ın golü güzeldi. Ferhat, Cale'yi aratmadı. Orta sahada eli belinde dolaşan Selçuk'a Gökhan da eklenince İvankov rahat etti. Savunma, orta alan ve ilerideki tek Gökhan arasındaki kopukluk, ev sahibinin ayağına vurulmuş pranga oldu. Neticede Bursa 1 puana sevindi, Trabzonspor ise "Fatih Tekke" bağrışlarıyla sahayı terk etti. Biraz da hakeme bakalım. Bülent Yıldırım, tüm faullerdeki takdir haklarını konuk takım lehine kullandı. Bordomavili takımın 8-9 faulünü görmezlikten gelirken, devam edilen pozisyonlar ev sahibi için önemli tehlike oldu. Hele 69. dakikada altıpas içinde Turgay, rakibini devirerek aldı topu. Hüseyin, Engin'in ayağını kırarcasına aldı topu. Yine gol pozisyonu, hakem oralı değil. 86'da Gökhan'a faulü nasıl verdi anlayamadım doğrusu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor