Alkışlar Fenerbahçe'ye
Şampiyonluk kazanılır da kaybedilir de. Elbette şampiyonluk güzel. Bu sezon Fenerbahçe, voleybolun gözbebeği oldu. Başkan Aziz Yıldırım, her an yanlarında idi. Sarı-lacivertli seyirciler yeri göğü inletti takımları için. Ve en güzeli de, henüz Türkiye'de göremediğimiz, Avrupa'daki futbol maçlarından sonra özlem duyduğumuz görüntüyü Fener seyircisi Caferağa Salonu'nda gerçekleştirdi. Taraftar şampiyonluğu kaybeden takımına sahip çıktı, sevindik. Şampiyon rakibi alkışlayanlar da oldu. Sarı-lacivertli taraftarların ağlayan voleybolcular için açtığı pankartta anlamlı idi: "Yaşattığın her şey için teşekkürler"
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
