Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

26 Ağustos 2009

Barıştan, huzurdan yana

Erman Toroğlu, Şansal Büyüka ile yaptığı Maraton programında, Diyarbakır-Fenerbahçe maçında olay çıkaran kişileri, "Diyarbakırspor'un küme düşmesini isteyenler" olarak tarif etti. Ad vermiyor ama bölücüler demeye getiriyor. Neden? Çünkü Diyarbakırspor hep devletin takımı olmuş. Devletçi olmuş. Yani barıştan, huzurdan yana olmuş, insanları kucaklamış, kaynaştırmış. Oysa bölücüler bunu istemiyor. Bir şekilde de olay çıkartıp çoğunluğun huzurunu kaçırmayı başarıyorlar ne yazık ki. İlginç olan da her zaman devletçi olan, şu anda Bakan Mehdi Eker'in yeğeninin başkanlığını yaptığı "Hükümete yakın" Diyarbakırspor'un yıllardır gittiği hemen her deplasmanda "PKK dışarı" diye dışlanması! Ne garip bir tezat değil mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor