Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

16 Nisan 2009

Bu Arda'dan kaptan olmaz!

Lugano ve Emre Aşık'ın kontrolsüz futbolcular olduğu malum. Her an her şeyi yapabilirler. Yaptılar da. Ama Arda Turan ve Semih Şentürk'ün olaylara karışması, akıl alır gibi değildi. Her ikisi de formasını giydikleri kulüplerin altyapısından yetişen, o kulüplerin futbol kültürünü almış olmaları gereken isimler. Ve olayların merkezindeler. Gerçekten akıl alır gibi değil. Semih, durumun farkında ki, özür üstüne özür diliyor. Arda hâlâ yaptığının ayrımına varamamış. Olayları, "Haklılık" üzerine oturtmaya çalışıyor. Arda Turan futbol olarak 1 yılda çok yol aldı. Ama kaptanlık iddiasında bulunması için 'duruş'ta da yol alması gerekiyor. Buna da böyle bir olaya karıştığı için kamuoyundan özür dileyerek başlayabilir mesela... Ki önceki gün özür diledi biraz geç de olsa... Hiç yoktan iyidir ama kendisine yönelik 'ulusal sevgiyi' tüketmek istemiyorsa sadece özür dilemeyi değil, özür dilenecek işlerden kaçınmayı da öğrenmeli...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor