Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

26 Mart 2009

Var mısın, yok musun?

Cassio Lincoln'ün rahatlığı insanı kasıyor... Adamın dünya umurunda değil. Hocalarıyla didişmeyi bir halt sanıyor. Deniyor ki 'Bülent Korkmaz Lincoln krizini yönetemedi.' Peki kim yönetti? Eğer Müslüman bir ülkenin kulübü olsaydı satılmasının ardından kurban (muhtemelen deve) kesme olasılığı yüzde 100 olan Schalke mi? Artık yaşı kemal eerse de Alman futbolunun en önemli isimlerinden olan Feldkamp mı? Geçen sezon onu en kritik maçlarda bile düşünmeyen Cevat Güler mi? Yoksa, "Gitme" dediği halde Lincoln'ün yurtdışına çıkışını durduramayan Galatasaray yönetimi mi? Tamam, adam yetenekli. Hem de çok yetenekli. Takıma önemli katkıları da oldu. Ama aldığı paranın, yaptığı kaprisin hakkını verebiliyor mu? Yani sana Avrupa'da tur, Türkiye'de kupa getirebiliyor mu? Bence hayır. Ama yapacak bir şey de yok. O, bu geliri başka bir yerde bulana kadar kalacak. Galatasaray onu uygun şartlarda satabilmek için oynatacak... Bu lig onunla sonlanacak. Acun Ilıcalı'nın sorusu gibi, "Lincoln'le yarışa var mısın, yok musun?" Cevap: "Mecburen..."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor