SON DAKİKA

Mesut'tan derbi mesajı! "3 puanı alacağız..."

Giriş Tarihi: 17 Kasım 2021 16:29

Fenerbahçe'nin yıldız ismi Mesut Özil, Galatasaray derbisi öncesinde kulüp televizyonuna konuştu. Özil, "Pazar günü ilk 11’de olursam, Allah bana nasip ederse, derbide olacağım. Heyecanlıyım, mutluyum. İnşallah güzel bir maç olur. İnşallah orada 3 puanı alacağız." dedi. İşte Mesut Özil'in açıklamalarının tamamı...

Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor