Giriş Tarihi: 09 Ekim 2018 00:00
Güncelleme Tarihi: 09 Ekim 2018 13:43
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Başakşehir ile Kadıköy'de berabere kaldıkları mücadele sırasında bir Fenerbahçeli taraftara "Terbiyesizlik yapma!" şeklinde fırça atarken kameralara yansıdı.