Trabzonspor'da Ünal Karaman'dan Sturridge yorumu!
Süper Lig'in dördüncü haftasında sahasında ağırladığı Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kalan Trabzonspor'da teknik direktör Ünal Karaman, iki puan kaybettiklerini ve üzgün olduklarını söyledi.
İki kez öne geçmelerine rağmen skoru koruyamadıklarını kaydeden Karaman, "Kaybettiğimiz iki puan var, onun adına üzgünüm. Gelen taraftarımıza galibiyet hediye etmek isterdik.
