Galatasaray'da Abdurrahim Albayrak'tan 'başkanlık' açıklaması!
Süper Lig'in son şampiyonu Galatasaray'da tarihi cezalar ve rakiplerin başkan ve yöneticilerinin sarı-kırmızılı takıma yönelik ağır söylemleri camiada tepki ile karşılanmıştı. Galatasaray'da bu durumlar yaşanırken camia içinde kenetlenme bekleniyordu ancak kulislerde 'başkanlık krizi'nin yaşandığı iddia edilmişti. Abdurrahim Albayrak, başkanlığa adaylığını koyacağı şeklindeki haberlerle ilgili açıklama yaptı...
Başkan Mustafa Cengiz'in her daim yanında olacağını belirten Yusuf Günay "Benim tek Başkan'ım Mustafa Cengiz'dir, başka birini desteklememiz söz konusu değildir" şeklinde görüşünü bildirdi.
Galatasaray'da halen 2. başkan olarak görev yapan Abdurrahim Albayrak, başkanlığa aday olacağına yönelik iddialar üzerine bir açıklama yaptı.
Hürriyet'te yer alan habere göre mevcut başkan Mustafa Cengiz ve yönetim kurulu ile omuz omuza çalıştıklarını ifade eden Albayrak, şunları söyledi:
