Fatih Terim, Ryan Dok ve Denayer'in takımda kalmasını istedi
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, şampiyonluk mücadelesi sürerken, bir yandan da gelecek sezonun kadrosunu oluşturmaya çalışıyor.
Fatih Hoca'nın, iç transferde şimdilik iki ismi yönetime bildirdiği ve takımda kalmalarını istediği öğrenildi.
Bu sezon kiralık olarak Sarı-Kırmızılı formayı giyen ve haziran ayında Manchester City'ye geri dönecek olan Jason Denayer'in takımda kalmasını isteyen Terim...
