Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı Fenerbahçe Ülker'i yenerek kazanan Galatasaray erkek basketbol takımı, bu zaferin ardından büyük coşku yaşadı... Oyuncuların mutluluğuna takımı karşılalayan taraftarlar da eşlik etti... Oyuncular ve teknik heyet, Kayseri'den İstanbul'a geldikten sonra soluğu Levent'teki Galatasaraylılar Cemiyeti'nde aldı... İşte kutlama anlarından en özel kareler...