Galatasaray ve Fenerbahçe arasında bu akşam oynanacak Süper Kupa maçı öncesi taraftarlar Kayseri sokaklarını kırmızı sarı ve lacivert renklere boyadı. İki takım taraftarlarının yan yana, omuz omuza verdikleri pozlar beklenen görüntülerin oluşmasının aslında hiç o kadar da zor olmadığını gösterdi. Bu arada dev derbi öncesi güvenlik önlemleri de arttırıldı. Kadir Has Stadı turnikelerinde iki takım taraftarları da alkol kontrolünden geçirildi. Öte yandan, Süper Kupa maçı öncesi Fenerbahçe ve Galatasaray takımlarının tribün liderleri bir araya geldi. Buluşmaya, Galatasaray taraftar grubu ultrAslan'ın başkanı Veysel Giley ve Genç Fenerbahçeliler taraftar grubunun lideri Sefa Kalya ile bazı taraftarlar ve emniyet yetkilileri de katıldı. Buluşma Kayseri Emniyet Müdürlüğü öncülüğünde Polisevi'nde gerçekleşti.