Ankaragücü kupayı kaldırdı
Spor Toto Süper Lig'e bir hafta önce çıkmayı garantileyen MKE Ankaragücü son maçta sahasında ağırladığı Adana Demirspor maçı sonrası ikincilik kupasını kaldırdı.
Spor Toto Süper Lig'ine bir hafta önce çıkmayı garantileyen Ankaragücü, bu akşam 1. Lig'de oynadığı Adana Demirspor karşılaşmasından sonra kupasını Türkiye Fubol Federasyonu (TFF) Başkan Vekili İbrahim Usta'nın elinden aldı.
Ayrıca futbolcuların ve Başkan Yiğiner'in madalyalarını Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna verdi.
