Ndiaye'den yeşil ışık!
Devre arasında Galatasaray'dan Stoke City'ye transfer olan Badou Ndiaye için menajeri William D'avilla'dan flaş açıklamalar geldi.
Radyospor'a konuşan D'avilla, oyuncusunun Stoke City'den ayrılma hakkına sahip olduğunu belirtirken, Fenerbahçe ya da Beşiktaş'a da gidebileceğini söyledi.
İşte D'avilla'nın o sözleri: "Ndiaye, Stoke City'den ayrılacak çünkü Championship'e düştüler. Sözleşmesi devam ediyor. O yüzden ayrılığı bonservisiyle ya da kiralık olabilir.
