Fotomaç'ın usta yazarları F.Bahçe maçını yorumladı
Emre Bol: Beyin sorunu!
Bu karşılaşmayı, "Cocu'nun aklını başına aldığı ilk maç" olarak kayıtlara geçiriyorum! Fenerbahçe'ye geldiğinden bu yana çılgın 3. Bölge oyunuyla sonuca gitmeye çalışmıştı. Konyaspor karşısında daha dikkatli bir Fenerbahçe izledik. Daha derli toplu, birlikte hareket eden...
Şimdi birileri, "fazla savunma takımı olmuş" diyeceklerdir, lakin aldırmayın. Bizim ligimizin gerçeği bu. Hücum- savunma dengesini kuramazsan kolay kolay maç kazanamazsın. Milli takım arası Cocu'nun realizme dönmesini sağlamış. Şimdi sıra takım uyumunu yakalamak var. Yeni transferlerden Benzia fizik olarak biraz zayıf kalsa da Fenerbahçe'nin, "beyin" sorununu çözecek gibi görünüyor. Ayakta kalmalı ve güçlenmeli. Eljif'in attığı golde yaptığı asist sadece zeki futbolcuların yapabileceği cinstendi.
Jailson'u biraz Cristian'a benzettim. Fakat Cristian'ın kötüsü! İlk maçını oynadığı için çok fazla eleştirmek istemiyorum. Elbette onun da zamana ihtiyacı var. Aykut Kocaman döneminde sahaya ne zaman çıksa eleştirilen Aatıf görüyorum ki Cocu'nun da vazgeçilmezi olmuş! Valbuena, Alper ve Barış varken sakatlıktan yeni çıkmış Aatıf'ı sahaya sürmenin bir tek nedeni var: Mevcut takımda ondan daha iyisi yok.
Ayrıca sakatlıktan çıkmış, sezon boyunca bir dakika dahi forma giymemiş bir oyuncunun fizik olarak takım arkadaşlarından daha iyi olmasına ne demeli? Slimani'yi atlamayalım, adam tam bir yıpratır! Atamasa da, çok kaçırsa da sürekli oyunun içinde ve rakibi inanılmaz yıpratıyor. Bu galibiyet sarı lacivertlilere ilaç gibi geldi. Umarım bir serinin başlangıcı olur.
Erman Toroğlu: Büyük takım korkusu
Fenerbahçe Teknik Direktörü, artık yeni gelen oyuncuların hepsine şans vermeye mecbur olduğunu anlamış veya öyle söylemişler... Sarı-lacivertli oyuncular birbirlerine uyumlu değiller. Bu da doğal... Uyum oynaya oynaya olacak. Bu iş antrenmanlarda bir yere kadar olur. Kesin olarak maçta olur. Konyaspor'u anlayamadım. Daha doğrusu Rıza hocayı... Elinde rakibi hırpalayacak oyuncular varken onları yedek kulübesinde bekletip de sonra oynatmanın bir anlamı var mı? Kendi sahanda Fenerbahçe'den puan alacaksan en az bir gol atacaksın!
