Ferreyra'dan yeşil ışık
Shakhtar Donetsk ile sözleşmesi sona eren Facundo Ferreyra'da olumlu gelişme. Arjantinli yıldızın menajeri, Fenerbahçe'nin teklifini sıcak baktı. Görüşmeler sürüyor
Fenerbahçe bir yandan seçim atmosferine girmişken bir yandan da transfer çalışmaları devam ediyor. Sarı-Lacivertliler'in bonservisi elinde olan Arjantinli golcü Facundo Ferreyra için yaptığı teklife menajeri olumlu dönüş yaptı.
Ancak Fenerbahçe'de önümüzdeki hafta başkanlık seçimi olduğu için görüşmeler Haziran ayının ilk haftasında devam edecek. Ferreyra'nın da Fenerbahçe'nin teklifine sıcak baktığı ve kariyerini Türkiye'de sürdürmek istediği öğrenildi.
