Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Fernandao'dan itiraf
Fenerbahçe'den ayrıldıktan sonra önce Suudi Arabistan'a giden ardından eski takımlarından Bahia'ya giden ve bu sırada bebeğini kaybeden Fernandao, başından geçenleri anlattı.
Globo'ya röportaj veren Fernandao, Suudi Arabistan'da geçirdiği kısa dönemin kariyerinin en kötü anları olduğunu belirtirken ''Kariyerimin ve hayatımın en kötü yıllarıydı. Suudi Arabistan, tamamen kapalı, dine göre yaşayan bir ülke.
Ailem, sokakta rahat bir şekilde yürüyemiyordu bile. Arabistan'ın kültürüne ve adetlerine alışamadık.
