Fenerbahçe'den 4 imza birden!
Süper Lig'in 16. haftasında sahasında ezeli rakibi Beşiktaş'ı konuk eden Fenerbahçe, sahadan 3-1'lik galibiyetle ayrıldı.
Derbi galibiyeti hasretini sona erdiren sarı-lacivertliler, oynanan futbol ve gösterilen performanstan da memnun kaldı.
