Fenerbahçe'de 'şarbon' alarmı!
Fenerbahçeli yöneticilerden Sevil Becan, uzmanlar eşliğinde futbolcular için pişen etlerin kontrolünü yaptı.
Bir süredir İstanbul'da yaşanan ve etlerde bulunan şarbon hastalığı tehlikesi Fenerbahçe yönetimini de harekete geçirdi.
