F.Bahçe Arsenal ile yapacağı Şampiyonlar Ligi play-off turu rövanş maçı için Londra'ya gitti.. Havalimanında yoğun ilgiyle karşılaşan Fenerbahçe kafilesi taraftarlarla hatıra fotoğrafları çektirdi.. İşte o kareler