Fenerbahçe en kötü sezon başlangıcını egale etti
9 YIL SONRA ÜST ÜSTE ÜÇ MAĞLUBİYET
Fenerbahçe, 9 yıl sonra ilk kez üst üste 3 lig maçında mağlup oldu.
Son olarak 2009-2010 sezonunun 13, 14 ve 15. haftalarında puan alamayan sarı-lacivertliler, 9 yıl aradan sonra kötü istatistiğini tekrarladı.
