F.Bahçe'ye 65 milyonluk sponsor! Büyük gelir...
Fenerbahçe camiasının günlerdir merakla beklediği 'Kulübün yeni sponsorları kimler olacak?' sorusunun cevabı ortaya çıkmaya başladı. UEFA ile yapılan Finansal Fair Play (FFP) anlaşması gereği sezon sonunda 30 milyon Euro kâr etmeleri gerektiğini daha önce açıklayan kulüp başkanı Ali Koç, döviz kurlarındaki artış nedeniyle normal koşullarda bu rakama ulaşmalarının mümkün olmadığını düşünüyor.
Neredeyse tamamı Türk Lirası üzerinden gerçekleşen stat gelirleri, dövizdeki yükseliş nedeniyle 20 milyon Euro'ya düştü. Başkan Ali Koç, UEFA'nın istediği 30 milyon Euro'luk kâra ulaşabilmek için sponsorluk operasyonlarına büyük önem veriyor. Şu ana kadar gerçekleşen görüşmeler sonucunda Fenerbahçe, 4 ayrı sponsordan yaklaşık 65 milyon TL'lik geliri büyük ölçüde garantiledi...
FORMADAKİ GÖĞÜS REKLAMINDAN 50 MİLYON TL BEKLENİYOR
Fenerbahçe, yabancı firmalarla sponsorluk görüşmelerini Infront firması üzerinden yürütüyor. Sarı lacivertliler forma sponsorluğu konusunda yabancı bir şirketle anlaşmaya çok yakın.
