Devler Ligi play-off'unda Arsenal elenen Fenerbahçe'de, taraftarlar sosyal medyada görüşlerini dile getirdiler. İşte yorumlar: Arsenal-Fenerbahçe dostluk maçına hoş geldiniz Sol bekte Caner'den daha iyi oynarım bonservisimde yok beni düşünür müsünüz? @Fenerbahce Fenerbahçe resmen kötü evlat gibi. Atsan atılmaz. Satsan satılmaz. Ne yaparsa yapsın yine de seviyoruz Sen savaş! Yenilsen de kızmayız. İyi gün taraftarı değiliz. Son sözümüz Fenerbahçe! Arsenal'de Arsene Wenger’in geleceği konuşulmaya başlanmıştı ki.. Fenerbahçe adamın imdadına yetişti Ramsey, “Keşke her gün Fenerbahçe ile maç yapsak” dese haksız mı? Fenerbahçe; koşmayan kel adamı, formsuz Miro'yu, hatta o hiç gülmeyen Kocaman yürekli adamı çok ama çok özlüyor Fenerbahçe'nin Arsenal gibi oynamaya çalışması çok anlamsız değil mi? Bir tarafta Selçuk diğer tarafta Ramsey İngiliz spikeri: 'Fenerbahçe'nin CAS'ın kararını beklemesine gerek yok. Arsenal yardımcı oluyor mahkemeye' Drogba 15 maçta 15 gol attı Arsenal'e. Fenerbahçe 2 maçta 1 gol atamadı Vurduğun gol olsun Fenerbahçe dedik ama vurabilse gol olacak vuramıyor ki Fenerbahçe Ramsey’i meşhur etti. Adam Fenerbahçe’yi gördüğünde içine Messi & Ronaldo kaçıyor Fenerbahçe Alex-Niang ikilisinden beri kontraya çıkamıyor. Hatta Santos'u ekle. Kontraya çıkamayan takım ilerde baskı kurar o da yok Mucizeyi beklesek de Londra'da Fenerbahçe sesinin yankılanması yeter. İyi ki Fenerbahçeliyiz Fenerbahçe bekleri bu sezon hiç yapmadıkları kadar ortayı 20 dakika içinde yaptılar.Ama kafa toplarında etkili olabilecek bir tane adam yok! Ramsey'e gol attırıyorsun. Birçok insana ölüm korkusu yaşatıyorsun. Buna hakkin var mı ha var mı F.Bahçe? Stressiz bir Fenerbahçe maçı izlemeyeli yıllar olmuş. Nasıl seyretmemiz gerektiğini bile bilemedik Fenerbahçe'nin ihtiyaçları listesi 1-Yeni başkan 2-Yeni hoca 3-Alex Ramsey, Premier Lig'e de gel kardeşim, hep Fenerbahçe hep Fenerbahçe Deplasmanda stadı Fenerbahçe tezahüratlarıyla inleten herkesin sesine yüreğine sağlık, helal olsun size !!!! Fenerbahçe Oyuncuları = Hamit Fenerbahçe direkleri niye dövüyor ki? Dünya kadar orta sahası olup da Selçuk Şahin’i oynatan takıma Fenerbahçe denir Alex giderken Fenerbahçe'yi de götürmüş galiba Dünyada stoperi sol beki sağ açığı orta 3’lüsü forvet hattı belli olmayan tek takımsın Fenerbahçe!!! Fenerbahçe ne zaman 4-4-2'ye dönerse o zaman başarılı olur Volkanla Selçuk'un Fenerbahçe'de hisseleri var kesin. Yoksa bunun başka bir açıklaması olamaz