Ankaragücü maçında dikkat çeken Emre Belözoğlu detayı!
Süper Lig'in 5.haftasında Fenerbahçe sahasında Ankaragücü'nü konuk etti. Sarı-lacivertliler 1-0 yenik duruma düştüğü maçta rakibini 2-1 mağlup etmeyi başardı. Mücadelenin ilk yarısında sakatlanan Garry Rodrigues'in yerine oyuna giren Emre Belözoğlu ise 3 puanda başrol oynadı. Maça sonradan girip gösterdiği performansla alkış alan 39 yaşındaki oyuncu ile ilgili ilginç bir detay ortaya çıktı. İşte o detay...
Tecrübeli futbolcu, ağrılarının sürdüğünü belirterek, "Buna rağmen asla arkadaşlarımı yalnız bırakamam. Özellikle de böylesi zorlu bir maçta. Ankaragücü karşısına da böyle çıktım. Hafta boyunca derbi için en iyi şekilde hazırlanacağım" ifadelerini kullanmıştı.
Fenerbahçe'nin Ankaragücü'nü 2-1 mağlup ettiği maçta sahanın en iyilerinden birisi kuşkusuz kaptan Emre Belözoğlu'ydu.
Mücadelenin 40.dakikasında sakatlanan Rodrigues'in yerine oyuna giren Emre, oyuna girdikten sonra orta sahaya direnç kattı.
İkinci golün başlangıcındaki kritik pası atan Emre, belindeki ağrılar nedeniyle Ankaragücü maçında kadroda düşünülmeyen isimlerden birisiydi. Fakat kaptan, ağrılarına rağmen kadroda olmak istediğini yönetime iletti.
Yönetim tecrübeli futbolcunun bu talebine olumlu karşılık verdi ve oyuncuyu kadroya dahil etti. Bu karar belki de maçın kazanılmasında belirleyici faktör oldu. Kriz anında sorumluluk alan deneyimli oyuncu görevini layıkıyla yaptı.
DAHA ÖNCE BÖYLE BİR SAKATLIK YAŞAMADI
Bel ağrısıyla maça çıkan Emre Belözoğlu, daha önce bu tip bir rahatsızlık ya da ağrı yaşamadığını kaydetti.
